Wykorzystywanie przyczepy reklamowej

przyczepy reklamowe przyczepy reklamoweW niektórych przypadkach kupno przyczepy reklamowej wydaje się być bardziej opłacalne od jej wynajmu.

Dzieje się tak wówczas, gdy przyczepa reklamowa ma być wykorzystywana przez dłuższy okres czasu i będzie potrzebna w różnego rodzaju miejscach.

Najlepszym miejscem postawienia takiej przyczepy będzie bardzo widoczne miejsce, wokół którego codziennie przejeżdża bardzo wiele osób, które mogą ją widzieć i dzięki temu podjąć decyzję o dokonaniu zakupu jakiegoś towaru. Poza tym kupiona przyczepa reklamowa bardzo często jeździ po miastach i miejscowościach, zwłaszcza w godzinach największego szczytu co daje nadzieję, że bardzo wiele osób zainteresuje się treścią reklamy znajdującej się na takiej przyczepie.

Definicja reklamy zewnętrznej w Wikiepdii

Reklama zewnętrzna (ang.
outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem. Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising.
Jest to wizualna elektroniczna komunikacja.
Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza. Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp. Niestandardowym rozwiązaniem w reklamie zewnętrznej jest reklama ambientowa: opakowywanie budynków lub reklama wielkoformatowa z wykorzystaniem form trójwymiarowych.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna

Wielkoformatowe reklamy

Wielkoformatowe reklamy to od dawien dawna skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów i reklamowanie swojej firmy.
Taka reklama może nie przynosi bez pośrednio klientów, chyba że jest zaraz na drzwiami siedziby firmy. To raczej kwestia działania na świadomość potencjalnego klienta i pokazanie mu, że jest taka firma w jego regionie i oferuje konkretne usługi.
Sam się często łapię na tym, ze jak szukam jakiejś firmy to w głowie mam obrazy z billboardów konkretnych firm, które widuję w drodze do pracy, czy sklepu.
To właśnie tak ma działać taka reklama i trzeba przyznać, że faktycznie działa..

Widok do druku:

przyczepy reklamowe