Druk jako reklama

druk cyfrowy etykiet druk cyfrowy etykietReklama taka jaka jest obecnie dzisiaj nie istniałaby i nie mogłaby istnieć bez druku.

To właśnie za pomocą materiałów drukowanych większość firm reklamuje swoją obecność na rynku wśród swoich przyszłych lub obecnych konsumentów. Za pomocą ulotek czy też wizytówek informuje się ludzi potencjalnie zainteresowanych usługami danej firmy.

Obecnie przedsiębiorcy mają do wyboru szereg różnych reklam drukowanych do wyboru.

Między innymi naklejki reklamowe, które świetnie sprawdzają się na produktach lub do oklejania samochodów firmowych.

CMYK - opis z Wikipedii

Skrót CMYK powstał jako złożenie pierwszych liter angielskich nazw kolorów.

Końcowa litera K może oznaczać albo literę ostatnią słowa black (czarny; ostatnią, ponieważ litera B jest skrótem jednego z podstawowych kolorów w analogicznym skrócie RGB) bądź skrót key colour (kolor kluczowy).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK

CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni

CMYK ? zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku wielobarwnym w poligrafii i metodach pokrewnych (atramenty, tonery i inne materiały barwiące w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach itp.). Na zestaw tych kolorów mówi się również barwy procesowe lub kolory triadowe (kolor i barwa w jęz.

polskim to synonimy).

CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni barw w pracy z grafiką komputerową.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK.
Dodane: 16-06-2017 03:00

Tagi: druk cyfrowy etykiety poligrafia reklama marketing

Widok do druku:

druk cyfrowy etykiet